Vitajte na našej novej stránke

Reklamácie

Reklamácie – jednoduchý postup

Ak sa na vašom produkte vyskytne vada a chcete ho reklamovať, celý proces je rýchly a bez zbytočného papierovania. Stačí nám napísať e‑mail na essentique@gmail.com a uviesť:

  • Meno a priezvisko

  • Kontaktné údaje (e‑mail, telefón)

  • Číslo objednávky

  • Názov reklamovaného produktu

  • Dátum nákupu

  • Stručný popis vady

  • Vami preferovaný spôsob vybavenia reklamácie (oprava, výmena, vrátenie peňazí)

Po prijatí reklamácie vám potvrdíme jej zaevidovanie a budeme vás priebežne informovať o ďalšom postupe. Reklamácie vybavujeme najneskôr do 30 kalendárnych dní od ich prijatia.

V prípade otázok nás môžete kontaktovať na essentique@gmail.com alebo na telefónnom čísle +421 947 942 488.

Ďakujeme, že nakupujete u nás.
Tím Essentique